DIN

Dinsdag 9 april 19:30 - 22:30

Osse Schaak Kampioenschap

Dinsdag 9 april is het zo ver. Dan begint de Osse Schaak Kampioenschap. Elke dinsdag word een ronde gespeeld. Er worden in totaal 7 rondes gespeeld. Laatste ronde is op 21 Mei.

Zaterdag 13 april 14:00 - 16:00

Schaken op Terwaenen

Er is een wekelijkse activiteit op zaterdagmiddag en de maandelijkse op koopzondagen als er centrum activiteiten zijn. Wees er gezellig bij!

Zaterdag 20 april 14:00 - 16:00

Schaken op Terwaenen

Zaterdag 27 april 13:00 - 16:00

De Osse Beren

Iedereen kan op Koningsdag 2024 tegen enkele sterke schakers van de Osse Schaakvereniging een potje schaak komen spelen op de 4 schaaktafels, die in samenwerking met de Gemeente Oss zijn geplaatst. De kersverse clubkampioen FM Fred Hallebeek, IM Nico Schouten, Jesús Jara en John Klein Douwel kunnen uitgedaagd worden en bij een goed resultaat kan er ook nog een prijsje worden verdiend.

Zaterdag 27 april 13:30 - 16:00

Jeugdschaak Toernooi

De Osse Schaakvereniging organiseert in het kader van het 80-jarig bestaan een jeugdschaaktoernooi voor de kinderen in het primair onderwijs in Oss.

Waar? Wijkcentrum Schadewijk, Leeuwerikstraat 2, 5348 XA Oss

Kun jij al schaken en heb je zin om mee te doen, dan kun je je aanmelden door een mailtje te sturen aan de wedstrijdleider van OSV, Ton Vos: ton@vososs.com. Vermeld in de mail wel: je naam, je leeftijd en je school! Deelname is gratis.

Jeugdtoernooi_koningsdag_2024.pdf (osseschaakvereniging.nl)

Volg ons en blijf up-to-date